« terug naar vorige pagina

Tip of klacht?

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment over of een tip voor één van de medewerkers? Laat het ons weten! U kunt dit het beste persoonlijk bespreken met de persoon waar het om gaat of stuur ons een email via praktijk@kleinalenvelt.nl

Heeft u een klacht?

Het kan altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Indien dat zo is, horen wij dat graag. Alleen zo kunnen wij proberen de dienstverlening nog verder op de wensen van de patiënten af te stemmen.

U kunt altijd om een afspraak vragen om daarin uw klacht naar voren te brengen. U kunt het ook in de vorm van een brief doen. 

De huisarts neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn.

Externe klachten en geschillencommissie

Komt u er samen niet uit? Onze praktijk is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Dit is een commissie met onafhankelijke leden waarin u uw klacht kunt inbrengen. De folder over de procedure voor het melden van een klacht vindt u ook in de wachtkamer

Het adres van de SKGE is:

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 022 91 90www.skge.nl